piątek, 6 lutego 2009

Wachet Auf

Witajcie!

Do wspólnego haftowania wybrałam wzór Wachet Auf z Long Dog Samplers:

Od dłuższego czasu planowałam wyszywanie dużego samplera. Długo zastanawiałam sie nad wyborem wzoru. Ten przypadł mi do gustu, gdyż kojarzy mi się z kuchenną makatką. Taką, co to (przez nieuwagę) ktoś może wytrzeć ręce :). Żadne ramki i szybki nie wchodzą w grę. Mam nadzieję, że uda mi się cos takiego stworzyć.

Haftuję na lnie 32 ct (Belfast Zwiegart) w kolorze szarym, 2x2 nitki. Używam muliny DMC. Liczę na Wasz doping - praca jest duża i zawiera sporo powtarzalnych elementów.

Pozdrawiam wszystkie czytelniczki.

3 komentarze:

  1. Ślicznie się zapowiada ta Twoja "ściereczka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba, tym bardziej, że widzę tam osty (ciekawe czy jestem jedyna) a ostatnio wzory o ostami jakoś mnie przyciągają. Z tą powtarzalnością to podobnie jak z moim samplerkiem. Na stronie Long Dog'a w opisie do mojego napisali, że to typowe wzorniki, które haftowały w 17 wieku młode kobiety na potrzeby profesjonalnych hafciarek. Dajcie znać czy ktoś jeszcze widzi osty czy to ze mną coś nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osty, chabry, te na dole to jakby stylizowane maki (u mnie będą fioletowo-zielone). Taki "wsiowy", jak lubię.

    OdpowiedzUsuń