wtorek, 3 lutego 2009

Powitanie

Witam Was serdecznie :) Zgodnie z zapowiedziami założyłam blog 'SALowy'. Założenie jest takie - każda osoba zgłasza się z jedną pracą i co tydzień lub dwa zamieszcza zdjęcie postępów hafciarskich. Celem jest wzajemne motywowanie się dodatkową korzyścią poznanie lepiej inych hafciarek :)
Z komentarzy pod moim wpisem o SALu wynikało, że najwięcej jest osób chętnych na SAL samplerowo - monochromatyczny. Z otwartymi ramionami zapraszam osoby wyszywające inne rodzaje haftów.
Kilka pytań organizacyjnych - ustalamy sobie jakiś dzień tygodnia/weekend na pracę nad zgłoszonym projektem czy robimy SAL ciągły?
Co sądzicie o nazwie bloga? Odpowiada Wam taka czy macie inne pomysły?

Osoby chętne do udziału proszę o wysłanie maila z adresem swojego bloga oraz tytułem i autorem schematu haftu nad którym zamierzacie pracować w ramach zabawy.

6 komentarzy:

  1. Nazwa bloga moim zdaniem jest jak najbardziej odpowiednia.Jestem chętna do udziału w zabawie i na pewno podziała motywująco. Co do określenia czy ma to być sal ciągły, czy też nie...dostosuję się do większośći. Prosze o zamieszczenie dostępnego maila dla wszystkich,pod ktory mozna wyslac swoj tytul haftu, foto.
    Mój blog: www.haftowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł :-).Myślę,że taka motywacja przyda mi się bardzo.Widzę to już po zabawie z myszami. Co do określenia co bede wyszywać, zrobie to w najbliższym czasie i dam odpowiedz.Jestem za pokazywaniem efektów pracy w odstępie dwóch tygodni.
    Moj blog: http://abulinka.blox.pl
    choć nie wiem czy się nie przeniosę na httP://abulinka.blogspot.com
    Jak podejmę już decyzję,to oczywiście poinformuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że są chętne :) Mail jak w profilu bloggera, czyli: basia.the.legend*gmail.com - trzeba zmianić * na @

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też, i ja też :)

    ...tylko jeszcze myślę nad schematem...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja no czywiście też,wieczorkiem napiszę maila

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę. Bardzo! Tylko mam kłopot , bo chciałabym bardzo jakiś samplerek monochromatyczny wyszyć tylko mi brakuje ładnego wzoru i schematu :( Coś wybuszuję!

    OdpowiedzUsuń