piątek, 6 lutego 2009

St. Hyppolite

W moim wypadku opcje były dwie - ta albo Quaker Virtues. Wygrało St. Hyppolite, jakoś łatwiej było mi się zdecydować na dobór materiałów. Kanwa już jest - len 36ct, nawet w dwóch kolorach, ostateczną decyzję podejmę jak dojdą nici. Haftować będę jedwabiem, zamówiłam kolory do górnej części schematu od Vikki Clayton korzystając z tabeli konwersji na jej stronie. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu dotrą. A oto jak będzie się sampler prezentował po zakończeniu:

3 komentarze:

  1. Taki kolorowy,aż jestem ciekawa jaki wyjdzie :-) ale myślę,ze na pewno piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory i ogromny projekt. Mój taki maleńki przy nim się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się, że nie zdecydowałam sie na HDF, bo nie było u niej "gotowca". Sama bałam się przeliczać. Ciekawa jestem jak Ci z tym poszło. Wzór piękny :)

    OdpowiedzUsuń