poniedziałek, 2 listopada 2009

LD - Paradigm Lost (8) - KONIEC

Nadejszła wiekopomna chwila gdy zakończyłam wyszywanie samplera. Wreszcie. Kilka miesięcy z życia - kilka miesięcy ścigania się z codziennością, czasem, ze sobą po to aby brać udział w naszej zabawie. Na koniec chciałabym zrobić krótkie podsumowanie:
START: 11.03.2009
KONIEC: 31.10.2009
WYMIARY: 57,5 cm szerokość i 55,5 cm wysokość

MATERIAŁY:
  • 32ct Zweigart Belfast Raw Linen
  • mulina zwykła DMC 3865 w ilości 19 motków, co daje zaledwie ... 456 metrów muliny...
A teraz wisienka na torcie:i kilka detali:

i na koniec detal który zmodyfikowałam najbardziej: dałam mu całe nowe serce, bo oryginalne wcale nie przypadło mi do gustu:


Dziewczyny: dziękuję Wam za wspólną zabawę. Motywowałyście mnie do pracy, robienia postępów, dzielenia się doświadczeniami. Trzymam kciuki za Wasze prace i nie żegnam się gdyż będę tu często zaglądać i podglądać Wasze postępy :)

Pa!

5 komentarzy:

  1. Podziwiam i gratuluję cierpliwości - efekt piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Miód na serducho spracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta Twoja wisienka na torcie. Brawo, wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo mówić,piękny!Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nie przestane podziwiac jak to pieknie wyglada na tym plotnie

    OdpowiedzUsuń