niedziela, 10 maja 2009

LD - Paradigm Lost (3)


Odpowiadając na wezwanie Jachny zamierzam pokazać roboczo co tam w lnie piszczy. Jachna przypomniała mi że już straaasznie dawno nic nie pokazałam. Ambitnie panowałam co dwa tygodnie wstawiać progres, a tu minęły dwa… miesiące. Utknęłam robótkowo na wróżkach, które ukończyłam /niemal/ i rzuciłam się na postawiony w kąciku sampler. Znowu poczułam jak to miło jest kończyć szybko i przyjemnie kilkoma krzyżykami całe elementy :)
Praca przyrasta dość szybko, pod warunkiem że nie zasypia się snem kamiennym o 19, a od 5 rano nie pisze raportów robocianych…
Nie długo czeka mnie zmiana – zmiana pracy. Mam cichą nadzieję że pozwoli mi to bardziej wieczorami skoncentrować się na krzyżykach! A teraz przepinam do końca ramkę i lecę dalej dziubać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz