niedziela, 1 marca 2009

LD - Paradigm Lost (1) - drugie podejście

W czwartek odebrałam koleżanki Abulinki zamówiony w Sawandso len. Jestem nim zachwycona!

Ma piękny, równy splot i delikatny, naturalny kolor (Raw Linen, 32ct Zweigart). Do wyszywania wybrałam mulinę DMC 3865.

I oto pierwsze rządki. Zaczęłam od ramki, za mną około 650 krzyżyków. Sampler będzie miał niemal 60 cm szerokości, i niewiele mniej wysokości. Kawał szmatki sie szykuje!

Poniżej pierwsze kroki. Już czuję że mnie wciągnie!




3 komentarze:

  1. Śliczny len (widziałam na własne oczy, w Polsce takich nie ma) i ciekawie zapowiadająca się praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora praca się szykuje, slicznie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super materiał, kolory prezentują się naprawdę dobrze razem! I trzymam kciuki, bo praca spora:)

    OdpowiedzUsuń